A0:  خرید کیت موزیکال ( موزیک فیلم امام علی )
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1092
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

فروش
فروشگاه اینترنتی

کیت موزیکال ( موزیک فیلم امام علی )


خرید کیت موزیکال ( موزیک فیلم امام علی )


دسته لوازم زیردسته کیتهای الکترونیکی

کیت موزیکال فیلم امام علی یکی از جالبترین و پر طرفدارترین محصولات شرکت می‌باشد. موزیک از دیر باز باعث آرامش روح انسان بوده است.

کیت موزیکال با نتهای زیبایی که می‌نوازد برای چند لحظه موجب شادی و نشاط شما می‌گردد. قلب سارا کوچولو از بهترین نوع آی سی UM66 انتخاب شده است و تنها یک آهنگ کامل را حدود 22 ثانیه می‌نوازد. مزیت این کیت، کوچکی مدار و آی سی آن است. این ترکیب مداری ساده و کوچک را بوجود آورده و تنها با دو عدد باتری قلمی کار می‌کند.

کیت موزیکال به چه درد می‌خورد؟
کیت موزیکال را به عنوان زنگ در خانه می‌توانید بکار ببرید. با دو باتری قلمی در مواقعی که برق نیست باز زنگ در منزلتان صدا می‌کند.

شرح کار علمی مدار
قرار دادن مدارات وسیع الکترونیکی در یک محفظه کوچک از پیشرفتهای مهم در زمینه الکترونیک طی چند دهه اخیر می‌باشد. این قطعات که به مدارات مجتمع IntegratedCirecuits یا اختصاراً IC معروفند، به سرعت جای خود را در کلیه بخشهای الکترونیک باز نمودند. کاربرد این قطعات ضمن اینکه باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود، ساخت دستگاههای الکترونیکی با کارآیی زیاد در حجم بسیار کوچک را ممکن می‌سازد. عنصر اصلی این کیت نیز یک عدد آی سی سه پایه با شماره UM66 می‌باشد که توسّط کارخانه سازنده سلولهای حافظه‌ای درون مدارات آن منظور گردیده تا هنگام شارژ شدن خازن C در خروجی این آی سی یک نوت زیبا نواخته شود. پایه شماره 3 آی سی زمین یا شاسی و پایه 1 خروجی آن می‌باشد. پایه شماره 3 مستقیماً به شاسی مدار اتصال یافته و پایه 1 توسّط R2 سیگنالهای صوتی را به بیس Q اعمال می‌نماید و این ترانزیستور پس از یک مرحله تقویت آن را از طریق بلندگو که بر روی کلکتور آن قرار دارد پخش می‌کند. هنگام شارژ خازن C از مسیر R1 باعث راه‌اندازی مدار نوسان ساز داخلی آی سی می‌شود. پس از اتمام نت و یا در هر زمان دیگری که بخواهیم نت مجدداً تکرار شود لازم است خازن C تخلیه شود. این عمل توسّط کلید فشاری SW که با خازن بصورت موازی اتصال یافته انجام می‌شود.

این کیت در بسته بندی زیبا به همراه هدیه عرضه می شود.

فروشنده: زرین شاپ

قیمت: 9,500 تومان

درصد :15

خرید کیت موزیکال ( موزیک فیلم امام علی )

خرید نرم افزار فرهنگ دارویی رازی
خرید تصفیه هوا مخصوص استفاده درساختمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
cache01last1394902270